آیا لبخند مهم است؟ به نظر می رسد همان قدر که سلام واجب است،لبخند هم اهمیت دارد.اصلی ترین چیزی که در طول زندگی مورد نیاز آدم است،حتی اگر هزار سال هم عمر کرده باشد،خنده است. خنده پی آمد لبخند است و دوستی پی آمد لبخند و خنده . اگر اوضاع جهان بر همین منوال پیش برود؛ یعنی عجله و کمبود زمان، ممکن است دانشمندان مجبور شوند، قرص هایی اختراع کنند که مردم بخورند،لبخند بزنند و کمی بخندند. معمولا چون نویسنده ها جلوتر از دانشمندان تخیل می کنند، نویسنده این کتاب درباره حباب خنده نوشته است.


آدامس نعنایی (چهارم دبستان)
چی شد، چی نشد؟ (سوم دبستان)
فصلنامۀ گُلک من دوم دبستان (جلد2 زمستان1404)
شیرینی مربایی (ششم دبستان)
فصلنامۀ نوگُلک اول دبستان (جلد2 زمستان1404)
آی ترسو! (چهارم دبستان)
فصلنامۀ گُلک من دوم دبستان (جلد3 بهار1405)
فصلنامۀ گُلک تو سوم و چهارم دبستان (جلد2 زمستان1404)
قصه های مورچه ریزه (سوم دبستان)
مولی و پیفی هیولا (پنجم دبستان)
جونگوله مو (چهارم دبستان)
فصلنامۀ پاپالو (جلد3 پائیز1404)
خانه نو، میهمان نو (اول دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.