آیا لبخند مهم است؟ به نظر می رسد همان قدر که سلام واجب است،لبخند هم اهمیت دارد.اصلی ترین چیزی که در طول زندگی مورد نیاز آدم است،حتی اگر هزار سال هم عمر کرده باشد،خنده است. خنده پی آمد لبخند است و دوستی پی آمد لبخند و خنده . اگر اوضاع جهان بر همین منوال پیش برود؛ یعنی عجله و کمبود زمان، ممکن است دانشمندان مجبور شوند، قرص هایی اختراع کنند که مردم بخورند،لبخند بزنند و کمی بخندند. معمولا چون نویسنده ها جلوتر از دانشمندان تخیل می کنند، نویسنده این کتاب درباره حباب خنده نوشته است.


فصلنامۀ پاپالو (جلد1 بهار1404)
چی شد، چی نشد؟ (سوم دبستان)
فصلنامۀ گُلک تو سوم و چهارم دبستان (جلد2 زمستان1404)
معمای غوک سرخ (ششم دبستان)
یک مورچه، هزار گندم (چهارم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.