▶️فیلم معرفی کتاب▶️
▶️فیلم معرفی دفتر▶️
یکی که اخمو است و با دنیا قهر است و فکر می کند هیچ کس با او دوست نیست, چه می کند؟
اخم هایش را باز می کند؟…. نه
می رود به این و به آن می گوید بیایید با من دوست باشید؟…. نه
سعی می کند خودش را از نگاه دیگران پنهان کند؟….نه
نمی تواند . هر طرف بچرخد یکی آنجاست. پس چه می کند؟ به کارهایش ادامه می دهد تا جهان برای او به پایان برسد. نه البته راه های دیگری هم هست. شاید جایی در جهان کسی یا چیزی در انتظار اوست. مهم این است که حرکتی به خودش بدهد. شاید به درد چیزی خورد و اخم هایش را باز کرد.


یک قلمبه برف (سوم دبستان)
جونگوله مو (چهارم دبستان)
ابر در چمدان، عینک در هوا (اول دبستان)
یک دروغ کوچولو (دوم دبستان)
کجا می روی نردبان؟ (سوم دبستان)
فصلنامۀ گُلک من اول دبستان (جلد1 پائیز1404)
یکی، دوتا، سه تا دوست (دوم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.