آیا لبخند مهم است؟ به نظر می رسد همان قدر که سلام واجب است،لبخند هم اهمیت دارد.اصلی ترین چیزی که در طول زندگی مورد نیاز آدم است،حتی اگر هزار سال هم عمر کرده باشد،خنده است. خنده پی آمد لبخند است و دوستی پی آمد لبخند و خنده . اگر اوضاع جهان بر همین منوال پیش برود؛ یعنی عجله و کمبود زمان، ممکن است دانشمندان مجبور شوند، قرص هایی اختراع کنند که مردم بخورند،لبخند بزنند و کمی بخندند. معمولا چون نویسنده ها جلوتر از دانشمندان تخیل می کنند، نویسنده این کتاب درباره حباب خنده نوشته است.


سوسی گل چین (سوم دبستان)
کفش های جادویی جوم جوم (اول دبستان)
قصه های مورچه ریزه (سوم دبستان)
راز درّۀ پولک غول ( چهارم دبستان )
چی شد، چی نشد؟ (سوم دبستان)
خانه نو، میهمان نو (اول دبستان)
شیرینی مربایی (ششم دبستان)
فصلنامۀ پاپالو (جلد4 زمستان1404)
فصلنامۀ گُلک من دوم دبستان (جلد3 بهار1405)
هیولای من گم شده (پنجم دبستان)
فصلنامۀ گُلک نو پنجم و ششم دبستان (جلد2 زمستان1404)
مولی و پیفی هیولا (پنجم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.