▶️فیلم معرفی کتاب▶️
▶️فیلم معرفی دفتر▶️
آدم ها گاهی با هم قهر می کنند. سرچی؟ مهم نیست, مهم مدل آشتی کردن است. بچه ها با هم قهر می کنند, خودشان هم یک بهانه ای گیر می آورند و آشتی می کنند. اما !…
اما اگر بزرگ ترها قهر کنند, کار سخت می شود.آنجاست که باید یکی شجاعت داشته باشد و تصمیمی بگیرد که اوضاع را تغییر بدهد.داستان شیرینی مربایی, داستان دختری ده , دوازده ساله است که یک مشکل پیچیده را حل می کند. البته فکر نکنید کار ساده ای است. این کتاب را بخوانید می فهمید, کار ساده اسی نیست, اما شدنی است.


آدامس نعنایی (چهارم دبستان)
قطره ها به صف (اول دبستان)
رازی که فاش شد (پنجم دبستان)
یک قلمبه برف (سوم دبستان)
بادکنک فیلی (اول دبستان)
یک دروغ کوچولو (دوم دبستان)
چی کاشتی، چی نکاشتی (دوم دبستان)
کجا می روی نردبان؟ (سوم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.