چاه ریزش می کند و خروارها خاک، راه را برای آنکه در کاریز مانده،سد می کند. آیا کسی می تواند آن زیر زنده بماند؟نفس بکشد؟از ترس نمیرد؟
چه کسی تا لحظه آخر می ایستد تا خاک ها را کنار بزند و او را بیرون بکشد؟ تنها کسی که به نجات ایمان دارد، مژگان است.دختری که از قضاوت شدن نمی ترسد و برای پدرش هر کاری می کند. اما آیا اصلا کسی آن زیر مانده است؟ اصلا کسی ته چاه منتظر نجات هست؟


دوچرخه لعنتی (ششم دبستان)
معمای غوک سرخ (ششم دبستان)
جنگل آشیل پاشیل (ششم دبستان)
بادکنک فیلی (اول دبستان)
چی کاشتی، چی نکاشتی (دوم دبستان)
رویای طالبی (پنجم دبستان)
یک قلمبه برف (سوم دبستان)
شیرینی مربایی (ششم دبستان)
مولی و پیفی هیولا (پنجم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.