▶️فیلم معرفی کتاب▶️
▶️فیلم معرفی دفتر▶️
یکی که اخمو است و با دنیا قهر است و فکر می کند هیچ کس با او دوست نیست, چه می کند؟
اخم هایش را باز می کند؟…. نه
می رود به این و به آن می گوید بیایید با من دوست باشید؟…. نه
سعی می کند خودش را از نگاه دیگران پنهان کند؟….نه
نمی تواند . هر طرف بچرخد یکی آنجاست. پس چه می کند؟ به کارهایش ادامه می دهد تا جهان برای او به پایان برسد. نه البته راه های دیگری هم هست. شاید جایی در جهان کسی یا چیزی در انتظار اوست. مهم این است که حرکتی به خودش بدهد. شاید به درد چیزی خورد و اخم هایش را باز کرد.


این گرگه یا که گربه؟ (سوم دبستان)
راز درّۀ پولک غول ( چهارم دبستان )
یک قلمبه برف (سوم دبستان)
فصلنامۀ گُلک من اول دبستان (جلد1 پائیز1404)
فصلنامۀ پاپالو (جلد5 بهار1405)
مولی و پیفی هیولا (پنجم دبستان)
فصلنامۀ گُلک نو پنجم و ششم دبستان (جلد1 پائیز1404)
چی شد، چی نشد؟ (سوم دبستان)
فصلنامۀ گُلک من دوم دبستان (جلد3 بهار1405)
خانه نو، میهمان نو (اول دبستان)
چی کاشتی، چی نکاشتی (دوم دبستان)
یکی، دوتا، سه تا دوست (دوم دبستان)
بیا بیا... بیا پیش من (دوم دبستان)
هیولای من گم شده (پنجم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.