▶️فیلم معرفی کتاب▶️
▶️فیلم معرفی دفتر▶️
یکی که اخمو است و با دنیا قهر است و فکر می کند هیچ کس با او دوست نیست, چه می کند؟
اخم هایش را باز می کند؟…. نه
می رود به این و به آن می گوید بیایید با من دوست باشید؟…. نه
سعی می کند خودش را از نگاه دیگران پنهان کند؟….نه
نمی تواند . هر طرف بچرخد یکی آنجاست. پس چه می کند؟ به کارهایش ادامه می دهد تا جهان برای او به پایان برسد. نه البته راه های دیگری هم هست. شاید جایی در جهان کسی یا چیزی در انتظار اوست. مهم این است که حرکتی به خودش بدهد. شاید به درد چیزی خورد و اخم هایش را باز کرد.


آدامس نعنایی (چهارم دبستان)
چی شد، چی نشد؟ (سوم دبستان)
فصلنامۀ گُلک من دوم دبستان (جلد2 زمستان1404)
شیرینی مربایی (ششم دبستان)
فصلنامۀ نوگُلک اول دبستان (جلد2 زمستان1404)
آی ترسو! (چهارم دبستان)
فصلنامۀ گُلک من دوم دبستان (جلد3 بهار1405)
فصلنامۀ گُلک تو سوم و چهارم دبستان (جلد2 زمستان1404)
قصه های مورچه ریزه (سوم دبستان)
مولی و پیفی هیولا (پنجم دبستان)
جونگوله مو (چهارم دبستان)
فصلنامۀ پاپالو (جلد3 پائیز1404)
خانه نو، میهمان نو (اول دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.