▶️فیلم معرفی کتاب▶️
▶️فیلم معرفی دفتر▶️
یکی که اخمو است و با دنیا قهر است و فکر می کند هیچ کس با او دوست نیست, چه می کند؟
اخم هایش را باز می کند؟…. نه
می رود به این و به آن می گوید بیایید با من دوست باشید؟…. نه
سعی می کند خودش را از نگاه دیگران پنهان کند؟….نه
نمی تواند . هر طرف بچرخد یکی آنجاست. پس چه می کند؟ به کارهایش ادامه می دهد تا جهان برای او به پایان برسد. نه البته راه های دیگری هم هست. شاید جایی در جهان کسی یا چیزی در انتظار اوست. مهم این است که حرکتی به خودش بدهد. شاید به درد چیزی خورد و اخم هایش را باز کرد.


4لوحه پارچه ای
فصلنامۀ پاپالو (جلد1 بهار1404)
قطره ها به صف (اول دبستان)
ماریا و ماه جون (پنجم دبستان)
قصه های مورچه ریزه (سوم دبستان)
دو گاو و یک تپه (اول دبستان)
چی کاشتی، چی نکاشتی (دوم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.