▶️فیلم معرفی کتاب▶️
▶️فیلم معرفی دفتر▶️
یکی که اخمو است و با دنیا قهر است و فکر می کند هیچ کس با او دوست نیست, چه می کند؟
اخم هایش را باز می کند؟…. نه
می رود به این و به آن می گوید بیایید با من دوست باشید؟…. نه
سعی می کند خودش را از نگاه دیگران پنهان کند؟….نه
نمی تواند . هر طرف بچرخد یکی آنجاست. پس چه می کند؟ به کارهایش ادامه می دهد تا جهان برای او به پایان برسد. نه البته راه های دیگری هم هست. شاید جایی در جهان کسی یا چیزی در انتظار اوست. مهم این است که حرکتی به خودش بدهد. شاید به درد چیزی خورد و اخم هایش را باز کرد.


چی شد، چی نشد؟ (سوم دبستان)
معمای غوک سرخ (ششم دبستان)
4لوحه پارچه ای
رازی که فاش شد (پنجم دبستان)
قصه های مورچه ریزه (سوم دبستان)
یک قلمبه برف (سوم دبستان)
رویای طالبی (پنجم دبستان) 
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.